Nové vozidlá

ZEMNÉ PRÁCE

MAXIMALIZUJTE SVOJE JAZDY

Umožniť zemné práce

Vozidlá na zemné práce sa používajú v extrémnych podmienkach s častým preťažením. Ich prevádzka sa sústrední zväčša v uzatvorenom okruhu na prašných, zablatených cestách s veľkými výškovými rozdielmi. Spoločnosť Renault Trucks ponúka rad C a rad K, uznávané pre ich kvalitu a odolnosť, aby sme vyhoveli požiadavkám tejto profesie. Pokiaľ ide o komfort, kabína poskytuje vodičom také isté pohodlie ako pri diaľkových vozidlách.

Maximálna kapacita zaťaženia, spevnený podvozok a prvky testované na odolnosť v náročných prevádzkových podmienkach: rady C a K vám umožňujú maximalizovať počet jázd pre väčšiu produktivitu.

380 mm

SVETLÁ VÝŠKA POD NÁPRAVOU 380 MM
pre prístup na všetky typy terénu a prekonanie prekážok.

REŽIM OFF ROAD URČENÝ NA POUŽITIE NA STAVENISKU
mení stratégiu radenia prevodových stupňov a prispôsobuje ju stavebným podmienkam.

PREDPRÍPRAVA NA MONTÁŽ NADSTAVBY
vďaka podložkám a konzolám predpripraveným na pozdĺžnikoch a elektrickým konektorom medzi podvozkom a kabínou.

CYKLÓNOVÝ ODLUČOVAČ
spevnený s cieľom obmedziť zásahy údržby a umožniť intenzívne každodenné používanie motora.

Optidriver Xtrem
určený na používanie pri ťažkých zemných prácach.

BOČNÝ SCHODÍK S PRÍSTUPOM KU KORBE
pre jednoduchú kontrolu obsahu nákladu.

 

 

VAŠA KONFIGURÁCIA RENAULT TRUCKS

Renault Trucks K
PODVOZOK NA DOSTAVBU 6X4, 8X4 A 8X6

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • Nafta 6 valcov v rade, 4 ventily na jeden valec, zadné rozvody
  • Zdvihový objem valcov 10,8 l (DTI 11) a 12,8 l (DTI 13)
  • Maximálny výkon: 338 kW (DTI 11) a 382 kW (DTI 13)
  • Maximálny krútiaci moment: 2 200 Nm (DTI 11) a 2 550 Nm (DTI 13)

Prevodovka

  • Optidriver XTREM, automatizovaná prevodovka

Pomocné náhony

  • PTO S81 – 1 000 Nm alebo PTO S84 – 500 Nm

Retardér

  • Optibrake s výkonom až 300 kW (DTI 11) alebo 382 kW (DTI 13)

Kabína

  • Day cab: denná kabína so štandardnou strechou

Pneumatiky

  • 13 R22.5 alebo 315/80 R22.5

Pruženie

  • Mechanické pruženie vpredu s nosnosťou 9 t
  • Zadné pruženie dostupné pre 26, 32 alebo 38 t

Odporúčaná výbava

  • Predfilter s cyklónovým odlučovačom prispôsobený prašnému prostrediu
  • Konzoly na podvozku pre upevnenie nadstavby
  • Elektrické rozhrania pre nadstavbárov
  • Dva oranžové rotačné majáky
  • Bočný schodík s prístupom ku korbe

 

Renault Trucks C
PODVOZOK NA DOSTAVBU 6X4, 8X2/6, 8X4 A OPTITRACK

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • Nafta 6 valcov v rade, 4 ventily na jeden valec, zadné rozvody
  • Zdvihový objem valcov 10,8 l (DTI 11) a 12,8 l (DTI 13)
  • Maximálny výkon: 338 kW (DTI 11) a 382 kW (DTI 13)
  • Maximálny krútiaci moment: 2 200 Nm (DTI 11) a 2 550 Nm (DTI 13)

Prevodovka

  • Optidriver XTREM, automatizovaná prevodovka

Pomocné náhony

  • PTO S81 – 1 000 Nm alebo PTO S84 – 500 Nm

Retardér

  • Optibrake s výkonom až 300 kW (DTI 11) alebo 382 kW (DTI 13)

Kabína

  • Day cab: denná kabína so štandardnou strechou

Pneumatiky

  • 13 R22.5 alebo 315/80 R22.5

Pruženie

  • Mechanické pruženie vpredu s nosnosťou 9 t
  • Zadné pruženie dostupné pre 21 alebo 26 t

Odporúčaná výbava

  • Predfilter s cyklónovým odlučovačom prispôsobený prašnému prostrediu
  • Konzoly na podvozku pre upevnenie nadstavby
  • Elektrické rozhrania pre nadstavbárov
  • Dva oranžové rotačné majáky
  • Bočný schodík s prístupom ku korbe
  • Hnacia náprava PMR 2191 s dvojitou redukciou
  • Systém Optitrack s prednou nápravou vybavenou dvomi hydraulickými motormi
  • Oceľový nárazník - všetky časti kovové