Vitajte v Renault Trucks
AUDE POIDS LOURDS CARCASSONNE
Renault Trucks dealers at CARCASSONNE, France
Zatvorené
Zobraziť číslo
Otváracie hodiny
| Pondelok | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Utorok | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Streda | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Štvrtok | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Piatok | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 12:00 |
| Nedeľa | - |
General manager
Olivier MESEGUER
+33468117312
o.meseguer@groupe-marty.com
+33468117312
o.meseguer@groupe-marty.com
Sales contact
Jean SAVIGNAC
06 11 55 61 25
j.savignac@groupe-marty.com
06 11 55 61 25
j.savignac@groupe-marty.com
Service contact
Xavier SIMONEK
+33468117311
x.simonek@groupe-marty.com
+33468117311
x.simonek@groupe-marty.com
Parts contact
Davy MAFFRE
+33468117310
davy.maffre@renault-trucks.net
+33468117310
davy.maffre@renault-trucks.net
4.2 / 5
53 Referencie
3 február 2025
annod trucks
Dôveryhodná firma, veľmi dobrá hosteska, rýchla odpoveď na vaše otázky a úprimne sú plné rôznych náhradných dielov, vrelo odporúčam na údržbu nákladného auta alebo prívesu
13 december 2022
Vincent Galy
Kúpa starého malého nákladného auta (VL) ako je (problém s ložiskom kolesa diagnostikovaný ich mechanikom). Nákup za dobrú cenu tak, ako je. Chyba bola skutočne diagnostikovaná. Nákladné auto vybavené novou batériou. Vnímavá kontaktná osoba bez predaja "bla-bla". Žiadne nepríjemné prekvapenia.
29 jún 2021
Cyrille Parisot
V porovnaní s ostatnými profesionálmi, ktorých som kontaktoval pred Ab Matom, ktorí ma sklamali, dávam tejto spoločnosti 5 z 5. Dostal som vynikajúce služby, rady a usmernenia. Som veľmi rád, že som najazdil 160 km, aby som si od nich vyzdvihol náves. som velmi spokojna. Ďakujem veľmi pekne! 👍
1 február 2021
Paco lolo
Kúpa dodávky Citroen Jumper z roku 2018, doručená ku mne domov.
1) 400 € za doručenie, vraj na valníku (ako bolo uvedené po telefóne).
V deň doručenia, naplánované na ráno, na poludnie neprišlo žiadne vozidlo, žiadna správa, nič! Musel som zavolať, aby som dostal aktuálne informácie, len mi bolo povedané: „Prepáčte, môj vodič odišiel bez vášho vozidla, doručenie bolo naplánované na zajtra...“ Premárnené ráno... Mal by som spomenúť, že nebudem doma pred 13:00. na druhý deň. Vozidlo prišlo na poludnie (takže som tam nebol a poslal som niekoho iného, aby ho prevzal).
Vozidlo nebolo dodané na valníku; boli to len dvaja ľudia idúci za sebou. Tých 400 € však bolo zaplatených! Cítim sa trochu okradnutý!
Každopádne.
Nebol som prítomný pri dodávke a vozidlo nebolo používané tri dni po dodaní (doklad poskytnutý poisťovňou). Hneď som si všimol tri čipy v čelnom skle a jeden svetlomet naplnený vodou. Poslal som správu predajcovi a tu je ich odpoveď: "Pokiaľ ide o malé čipy na čelnom skle, pri dodávke sme ich nevideli a nie sú uvedené v našej kontrolnej správe po príchode vozidla. Čipy si môžete nechať naplniť spoločnosťou Carglass, platba bude krytá vaším poistením. Čo sa týka vášho svetlometu, je to kondenzácia a to sa v zime stáva často... náhodný problém." Oslovil som Citroën, ktorý mi potvrdil opak: svetlomet musí mať buď čip, alebo chybné tesnenie, ale že samotné svetlomety tento problém nemajú! Cítim nepopierateľnú zlú vieru...
Neodporúčam dôverovať tejto garáži. Je lepšie byť tam osobne alebo využiť profesionálov ako EXPERT V.O. Stálo by ma to menej ako spoluúčasť a predné svetlo.
Musel som zavolať aj na výmenu rozvodového remeňa...predal sa ako servisovaný ale bez rozvodového remeňa, ktorý bol vymenený pri 131 000 km... všetko za 13 000€.
Nechám vás byť sudcom.
Túto správu odstránim, ak sú opravy pokryté.
10 júl 2024
Thierry Pachot
Dobré privítanie, priateľské hostesky robia registračné dokumenty bez toho, aby boli online