Vitajte v Renault Trucks
Ferronordic GmbH
Renault Trucks dealers at Bingen, Germany
Zatvorené
Zobraziť číslo
Otváracie hodiny
| Pondelok | 07:45 / 18:00 |
| Utorok | 07:45 / 18:00 |
| Streda | 07:45 / 18:00 |
| Štvrtok | 07:45 / 18:00 |
| Piatok | 07:45 / 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 13:00 |
| Nedeľa | - |
Služba
| Pondelok | 07:45 / 18:00 |
| Utorok | 07:45 / 18:00 |
| Streda | 07:45 / 18:00 |
| Štvrtok | 07:45 / 18:00 |
| Piatok | 07:45 / 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 13:00 |
| Nedeľa | - |
Časti
| Pondelok | 07:45 / 18:00 |
| Utorok | 07:45 / 18:00 |
| Streda | 07:45 / 18:00 |
| Štvrtok | 07:45 / 18:00 |
| Piatok | 07:45 / 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 13:00 |
| Nedeľa | - |
General manager
Cedric Ultes
+49 6721400015
cedric.ultes@ferronordic.com
+49 6721400015
cedric.ultes@ferronordic.com
4.2 / 5
126 Referencie
7 február 2025
Erik Sabo
nochota, arogancia, prisiel som z nefunkcnym webastom na ceste do anglicka a vobec mi nechceli pomoct. vdaka
26 júl 2025
Dennis Gentner
Chladne opustené autorizovanou dielňou Iveco – a rodinou s tromi malými deťmi.
Cestovali sme v našom obytnom aute Iveco Daily, keď sa zrazu rozsvietila červená kontrolka oleja a motor prešiel do núdzového režimu. Desivá situácia – najmä pri cestovaní s tromi malými deťmi. V nádeji na rýchlu pomoc sme kontaktovali autorizovaný servis Iveco v blízkosti nášho súčasného sídla. To, čo sme tam zažili, bolo jednoducho nezodpovedné.
Napriek opakovanému vysvetľovaniu našej situácie – vozidlo v núdzovom režime, rodina s tromi malými deťmi, ako ďalej – nás chladne odvrátili. Žiadna snaha vyjsť nám v ústrety, žiadna ponuka rýchlej diagnózy, dokonca ani slovo súcitu. Namiesto toho nám bolo povedané, že „žiaľ nemajú kapacitu“ a že si budeme musieť dohodnúť pravidelné stretnutie – aspoň o niekoľko dní.
Táto ľahostajnosť voči rodine v akútnej núdzovej situácii bola šokujúca. Doslova sme stáli pred dielňou s vozidlom, ktoré už nebolo bezpečné a jednoducho nás ignorovali. Žiadna pomoc, žiadna alternatíva, žiadny náznak iných možností. Zostali sme visieť – a spôsobom, ktorému chýbal zmysel pre ľudskosť.
Obzvlášť trpké je, že ide o autorizovaný servis Iveco. Od značkovej dielne sa očakáva nielen odborná spôsobilosť, ale aj minimálna zodpovednosť voči zákazníkom – najmä ak ide o deti. Namiesto toho sa s nami zaobchádzalo, akoby bola naša situácia úplne irelevantná.
Táto skúsenosť vážne otriasla našou dôverou v značku Iveco. Keď dielne pôsobiace pod menom renomovaného výrobcu nie sú ochotné pomôcť ani v zjavnej núdzi, vyvstáva otázka, či tam už vôbec nehrá rolu zákaznícky servis.
Nakoniec sme si museli pomôcť sami – pod obrovským stresom a neistotou. Táto recenzia slúži ako jasné varovanie: Každý, kto riadi vozidlo Iveco a potrebuje pomoc, by sa nemal spoliehať na to, že v kritických situáciách sú tu pre neho autorizované servisy. Žiaľ, naše skúsenosti ukazujú opak.
13 február 2025
Thomas Emmenthal
Dostal som veľmi priateľské privítanie a služba je veľmi dobrá. Opravy na mojom Ivecu boli tiež zvládnuté veľmi dobre. Na tomto workshope sa cítim veľmi dobre a môžem ho bez váhania odporučiť.
24 apríl 2024
Kai Hinz
Veľmi priateľský a ochotný. Zamestnanci servisu náhradných dielov šli nad rámec a boli schopní uspokojivo vyriešiť môj problém. dakujem velmi pekne.
17 február 2025
Huy Tran
Ďakujeme, pán Ementál, za kladné hodnotenie. V mene spoločnosti Ferronordic Bingen ste vždy vítaní.